Par aktuālo Rīgā (06.11.14)

Par aktuālo Rīgā (06.11.14)

07.11.2014

#1179 Edgars Riekstiņš 2014-10-13 16:25:28

Sveicināti, Jautājums par 2013. gadā uzsāktajiem iekšpagalmu remontdarbiem Pārdaugavā, precīzāk, Progresa ielas apkārtnē. Tie posmi kuri bija visbēdīgākajā stāvoklī joprojām ir palikuši nemainīgi. Respektīvi situācija sekojoša, 100m posms smuki saremontēts, pēc tam seko 100m posms kuru klāj vecais segums. Kādēļ darbus nevar veikt pakāpeniski, ejot no vienas ielas uz otru, nevis pusi sataisot, doties pie nākamās? Vai tuvākajā laikā ir plānots šos darbus turpināt? p.s. Paldies par Jūrmalas gatves remonta darbiem.

Pārdaugavas Izpilddirekcijas speciālisti zina par iekšpagalmu seguma stāvokli Progresa ielas apkārtnē. Atbilstoši Rīgas domes nostādnēm,  2013. gadā  remontdarbi notika Zolitūdes, Iļģuciema un Imantas apkaimju iekškvartālos.  Atbilstoši piešķirtajam finansējumam, tika remontēti arī Progresa ielas apkārtnes iekškvartāli. Šogad apjomīgi remontdarbi Pārdaugavā  norit Ziepniekkalna, Zolitūdes, Bolderājas un Daugavgrīvas apkaimju iekškvartālos.

Pēc plānoto darbu paveikšanas tiks izskatīta iespēja turpināt citās  Rīgas apkaimēs uzsāktos seguma remontdarbus, tajā skaitā arī Iļģuciema apkaimes iekškvartālos.
#1178 INGUNA KALERE 2014-10-12 15:53:37

2007.gadā tika veikta Ķengaraga ielu un piegulošo ietvju atjaunošana, diemžēl darbi vietām netika pabeigti. Ietve gar Lokomotīves ielu ir traģiskā stāvoklī, vietām lietus laikā veidojas mērens baseins līdz potītēm. Šo jautājumu mēģinu risināt, jautājot satiksmes departamentam jau no 2010. gada. Un nu pēdējā atbilde ar K.Petera parakstu, ka 2016. vai 2017. gadā, ja ielu seguma atjaunošanas programmā būs nauda. Vai tikai pēc 10 gadiem kļūdas labo, kas ir tie būvuzņēmji, kas tā pabeidz darbus????

Šāds iespaids varētu būt radies tā iemesla dēļ, ka ielu seguma atjaunošanas laikā ne vienmēr tiek mainīts segums ietvei visā garumā, bet tiek izvērtēts tā stāvoklis un, ja tas ir labs, atsevišķi posmi netiek mainīti.

Vēlamies vērst Jūsu uzmanību, ka Satiksmes departaments uzsācis jaunu ielu seguma atjaunošanas programmu – tas nozīmē, ka segums turpmāk tiks mainīts katru sezonu konkrētā apkaimē. Šogad tā ir Pārdaugava, nākamgad – centrs, aiznākamgad Austrumu izpilddirekcijas apkārtne.

Lai uzlabotu ietves stāvokli, ielu uzturēšanas uzņēmumiem likts pievērst pastiprinātu uzmanību un ja nepieciešams – veikt lietus ūdens atsūknēšanu. Vēlamies vērst Jūsu uzmanību, ka dežūrējošā operatora tālrunis  ir 80003600. Gadījumos, kad tiek konstatētas nepilnības, lūdzam informēt par tām minēto operatoru, kas pieņems jūsu sniegto informāciju un nodos attiecīgajam uzņēmumam rīcībai.

 

 

#1177 Mārtiņš Bārs 2014-10-11 04:41:00

es ceru ka tev nav saubas ka es tiktu pari 50 atzimēm bet vel ka pedējais šodienai Ušaka viesi ierodas Rīga no austrumiem tieši pa maskavas ielu vai tur pie maksimas pirms pagrieziena un krasta ielu nevajadzetu uzlikt ceļa zīmes ka pirma josla iet uz plavniekiem otra uz centru ostu jeb antonijas ielu un treša kreisa uz pardaugavu savadak sevišķi bieži svešinieki tadi kas nav iemacījusies rigas ielas no galvas vadoties pec ceļa zīmem nonak avarijas situacijas meginot pie uzbrauciena uz dienvidu tilta raut pa labi

Vēlamies vērst jūsu uzmanību, ka visas ceļa zīmes un norādes Rīgā tiek uzstādītas pēc Latvijas valsts standartiem. Satiksmes departaments savā praksē nepiemēro pieeju izvietot ielu norādes un uzskata, ka pārlieku liela skaita ceļa zīmju uzstādīšana neatbilst labas satiksmes organizācijas praksei. Satiksmes departamentam nav informācijas par šādas prakses piemērošanu citās valstīs.

 

#1176 Mārtiņš Bārs 2014-10-11 04:29:58

Amerika kungs ja tu būtu samagas furas vadītajs un tava piekabē butu 24.000 t. atlautas kravas vai tu negribetu ar amuru nodauzīt melnus nagus tam projektetajam kurš zīmē tev planus rigas ielam jo reali tam pašam aplim iebraucot no darzciema ielas javelk piekabe virsu uz barģuras kas riepam mūžu samazina ievērojami un tadas vietas rīga ir pilns sevišķi pēdējos piecos gados izbūvētam ceļa un ielu posmiem var to minet gan par dreilinu apli gan par apli pie bernu slimnicas vienigi jugla viss ir kartiba jo to projekteja tajos laikos ka bojars izsaimniekoja rigas pilsetu

Jaunie objekti tiek projektēti ņemot vērā Ceļu satiksmes noteikumu (turpmāk – CSN) noteiktos pieļaujamos transportlīdzekļu gabarītus. Satiksmes departamenta satiksmes organizācijas speciālisti novērojuši, ka bieži vien autovadītāji manevrus veic neatbilstoši CSN un  kļūdaini aprēķinot sava transportlīdzekļa gabarītus.

Ministru kabineta noteikumi Nr.343 „Noteikumi par lielgabarīta un smagsvara pārvadājumiem” nosaka, ka visiem transportlīdzekļiem, kas pārsniedz CSN 3.pielikumā noteiktos gabarītus ir jāsaņem lielgabarīta un smagsvara pārvadājuma atļauja. Atsevišķos gadījumos, kad Rīgai cauri plāno braukt transportlīdzeklis, kura krava ievērojami pārsniedz atļautos gabarītus, šādiem pārvadājumiem tiek izstrādāts individuāls maršruts, tiek pieprasīta policijas pavadība un atsevišķos gadījumos pat slēgta satiksme noteiktos ielu posmos.

 

#1175 Mārtiņš Bārs 2014-10-11 04:13:29

es biju domajis luksaforu ar augstuma sensoru kas dotu iespeju parbraukt krustojumu jo tas tak butu labak neka ka vins blandas pa pardaugavu un atkal atgriezas tur kur bijis pierms stundas

(atbildi skatīt pie jautājuma Nr. #1174)
#1174 Mārtiņš Bārs 2014-10-11 04:11:11

braucot smagas automasinas no eksporta ielas virziena uz A6 jeb kur citur pie akmens tilta vajadzetu atsevisko joslu ar augstuma sensoru 3m kas noverstu smago automasinu novirzisanu uz pardaugavu lai vini aizblandas lidz ilguciema vai bolderajai un tad atkal atgriezies

Rīga ir viena no retajām pilsētām, kur tranzīts nav novirzīts no kopējās satiksmes plūsmas un iet caur pilsētas centru. Šobrīd tiek aktīvi strādāts, lai šo problēmu risinātu – Raņķa dambja izbūve, Austrumu  maģistrāles posma izbūve. Tāpat neatkarīgi eksperti gatavo piedāvājumu kā atslogot pilsētas centru no tranzīta. Pateicamies iedzīvotājam par aktīvu līdzdalību problēmas risināšanā. Piedāvāto variantu iesniedzām Satiksmes departamentā izskatīšanai.

 

#1173 Mārtiņš Bārs 2014-10-11 04:08:28

varonu ielas parvads no sarkandaugavas ja reiz tas smaga auto vaditajs uz to ir nokluvis viņš brauc lidz dzelzavas ielai nogriezas pa kreisi tad lidz gunara astras ielai tad pa labi lai papildus noslogotu lubanas un saharova krustojumu un nokļūs dreiliņu aplī tie ir 8,5 km un virziens uz sastregumu palielinašanu ja smagais auto turpinatu pa dzlzavas ielu braukt taisni tad viņs izvairītos radīt sastregumu uz lubanas un saharova ielas bet gan noklūtu dreiliņu aplī nobraucot 4,5 km un paterejot 0.45-1h mazak atgadinašu ka pirms savienoja dzelzavas ielu ar lubanas ielu ta zīme smagajam auto bija pamatota un vel virzena no lubanas ielas uz gunara astras var braukt smagas automasinas bet virziena kur vinam butu vieglak izklut no rigas braukt nedrikst

(atbildi skatīt pie jautājuma Nr. #1172)
#1172 Mārtiņš Bārs 2014-10-11 03:41:57

rimi bāze deglava iela izbraucot no tas uz deglava ielas smagajam masīnam ir ieteicamasi virziens pa labi jautajums kur viņš nokļūs vai varbūt vajaga pa kreisi lai viņš izbrauc no rīgas uz dreiliņu apli un tad jau kur vajadzīgs bet ja pa labi tad tikai caur teiku pa brivibas ielu uz bergiem

Kravas tranzītam jānokļūst uz ostu. Lai to darītu, tranzīts tiek novirzīts pa A.Deglava ielu uz Austrumu maģistrāli.

Jāatzīst, ka, lai autovadītāji pilnvērtīgi varētu izmantot Austrumu maģistrāli un no Dienvidu tilta ērti nokļūtu ostas virzienā trūkst Ieriķu – Vietalvas ielas posma. Šobrīd Rīgas dome strādā, lai pēc iespējas ātrāk uzsāktu būvniecības darbus un kravas tranzīts no galvaspilsētas ielām tiktu novirzīts no vietējām ielām pa Dienvidu tiltu – Austruma maģistrāli ostas virzienā.

0 Komentāri
Inline Feedbacks
View all comments

Aktualitātes