Par aktuālo Rīgā (09.06.)

Par aktuālo Rīgā (09.06.)

10.06.2016
Uzdod savu jautājumu šeit

#1639 Ingrīda Mieze 2016-05-26 18:42:53

Nesen izskanēja jautājums par iespēju “aizlāpīt” bedri/-es pretī Ģertrūdes ielas 106-aj namam. Vēlos piebilst, ka ne tikai bedres pie vainas. “Lēkā” visi nami Ģertrūdes ielā, kad garām pabrauc 1.trolejbuss (pa bruģi). Reāla zemestrīce, kas noteikti nenāk par labu nevienam no namiem.

Sabiedriskajam transportam, protams, ir lieli gabarīti, taču tas pārvietojas ar salīdzinoši nelielu ātrumu, kas nepasliktina namu stāvokli.

Šobrīd tiek pārbruģēta Kr. Barona iela un pēc tam paskatīsimies, kā šis risinājums īstenosies dzīvē, un, ja tas izrādīsies veiksmīgs, varēsim pielietot šo pašu metodi visās bruģētajās ielās.

Bruģa segums ir kultūrvēstures mantojums. Pieminekļu aizsardzības inspekcija ir kategoriski pret bruģa likvidēšanas un asfalta ieklāšanas. Tā ir daļa Rīgas vēstures.

 

#1638 Jānis 2016-05-24 19:07:43

Labdien Vai nav domāts ierīkot gājēju pāreju Mūkusalas ielā 73, pie veikala Maxima, jo, lai nokļūtu uz Lucavsalu no CSDD puses vajag vai nu iet pa taciņu gar Daugavu (ar bērnu ratiem nereāli), iet līkumu apkārt visam rotācijas aplim līdz Bieķiensalas ielas pārejai vai arī “forsēt” Mūkusalas ielu pārkāpjot noteikumus. Arguments par vairākām braukšanas joslām nevar būt, jo pie apļa jau ir gājēju pārejas, piemēram uz nobrauktuves no Salu tilta uz Mūkusalas apli, tāpat arī pretējā pusē, kur ir tunelis.

Mūkusalas ielā ir divas braukšanas joslas katrā virzienā, kas nozīmē, ka šajā vietā neregulējamu gājēju pāreju ierīkot nedrīkst.

Izvērtējot iespēju ierīkot ar luksoforiem regulējamu gājēju pāreju, tika secināts, ka gājēju intensitāte nav pietiekama. Turklāt luksoforu būvniecība ir finansiāli dārgs un laikietilpīgs process, jo vispirms ir jāizstrādā būvniecības tehniskais projekts un tikai pēc būvniecības darbu veikšanai nepieciešamā finansējuma piešķiršanas un pēc iepirkuma procedūras sekmīgas pabeigšanas var uzsākt būvniecības darbus.

Tāpat atgādinām, ka Ceļu satiksmes noteikumu 22.punkts nosaka, ka gājējiem brauktuve jāšķērso pa gājēju pārejām (pazemes vai virszemes), bet, ja to nav – krustojumos pa ietvju vai nomaļu iedomāto turpinājumu. Ja redzamības zonā gājēju pārejas vai krustojuma nav, brauktuvi atļauts šķērsot taisnā leņķī attiecībā pret brauktuves malu vietās, kur ceļš labi pārredzams uz abām pusēm, bet bez priekšrocības attiecībā pret transportlīdzekļiem.

 

#1637 Artūrs 96 2016-05-23 18:39:56

Sveicināti. Vēlētos noskaidrot par pagalmu Rīgā Ilūkstes iela starp 54 un 54/1 māju. Kad tiks atjaunots asfalta segums un vai nav iespēja pagalmā esošo zaļo zonu pārveidot par automašīnu novietošanas vietām. Kā tiek darīts netālu pie citām mājām, lai būtu papildus vietas stāvietām. Paldies

Šo māju iekšpagalmi 2016.gada  iekškvartālu piebraucamo  un koplietošanas ceļu renovācijas  līgumā. Šos darbus koordinē Rīgas Ziemeļu izpilddirekcija. Līguma izpildes termiņš 29.09.2016.

Pagalma pārbūvei/zaļās zonas pārveidošanai par transportlīdzekļu stāvlaukumu, kā arī autotransporta novietošanas kārtības noteikšanai un ceļa zīmju uzstādīšanai nepieciešama visu Dzīvojamās mājas dzīvokļu īpašnieku piekrišana (Dzīvokļa īpašuma likuma 17.panta piektajā daļā paredzēts visu dzīvokļu īpašnieku balsojums, t.i., kopīpašumā esošās daļas lietošanas kārtības noteikšanu dzīvokļu īpašnieku starpā izlemj visi dzīvokļu īpašnieki). Kad šādu lēmumu akceptējuši visi dzīvokļu īpašnieki, nepieciešams izstrādāt un apstiprināt Rīgas būvvaldē atbilstīgu būvniecības projektu (to var darīt paši dzīvokļu īpašnieki vai arī pilnvarot apsaimniekotāju). Visas izmaksas saistībā ar transportlīdzekļu stāvlaukuma izbūvi, t.sk. dokumentu sagatavošanu un apstiprināšanu, sedz Dzīvojamās mājas dzīvokļu īpašnieki.

 

#1636 Edzjus 2016-05-19 18:54:10

Var būt Amerika kungs varētu beidzot sakārot jautājumus nevis visu laiku piekrist rakstītajiem… ka jā, tā ir, ka tas ir jāsakārto utt. un otrs… pirms 1-2 mēnešiem Taxify tikās ar ušakovu, un vienojās ka ieviesīs kopā braukšanas programmu, ka piekŗit ka tas ir labs risinājums lai mazinātu lielo auto plūsmu, bet šodien lasām, ka joprojām ķer taxify vadītājus un soda jo darbojas bez licenses. kad ir doma šo sakārtot? ja es paņemu pasažieri, tādā veidā atviegloju satiksmes plūsmu, vai tad tas nav pilsētai labi? un ja nemaldos, tad visus nodokļus tur nomaksā. 3. cik būtu normāls laiks lai sarementētu vienu ielu? nu piemēram barona ielu. nav pa traku pusgadu to remontēt? paldies

Rīgas dome vēl joprojām uzskata, ka jaunu spēlētāju kā Taxify vai Uber ienākšana veicinātu tirgus nozari, jo tie būtu pilnība modernizēti call center.

Šī tirgus spēlētāji ir uzrunāti un esam vienojušies, ka šos pakalpojumus varēs sniegt tikai tie autovadītāji, kuri būs nokārtojuši visas likumā un noteikumos noteiktās prasības.

Mūsu taksometru vadītāji ir nokārtojuši virkni dažādus dokumentus, aprīkojuši automašīnas un saņēmuši atļaujas sniegt pakalpojumus.

Pašvaldībā un valstī noteikta kārtība, kādā var sniegt taxi pakalpojumus – to arī lūdzam jaunpienācējiem ievērot.

 

#1635 Gatis Ertmanis 2016-05-19 18:53:38

Vai ir normāli pie bērnu slimnīcas Gaiļezerā ierīkot maksas stāvvietu?! Tur brauc tikai vecāki ar bērniem.

Jautājumā minētā autostāvvieta ir privātīpašumā esoša teritorija, ko apsaimnieko SIA Cityparks Latvija. 2016. gada 2. jūnijā Rīgas pilsētas būvvalde pārtrauca patvaļīgi uzstādītā autostāvvietas apmaksas aparāta ekspluatāciju pie Gaiļezera bērnu slimnīcas.

 

#1634 Andris  2016-05-18 17:45:11

Vienibas gatve 34 un 36.Pieturas vietas rekunstrokcijas rezultata, iebraukšana pagalmā ar normālu auto kļūst neiespējama.Lūdzu iepiebrauc un pamēģini izbraukt Smuki, bet vai Tu man uzdāvināsi džipu,lai es varētu iebraukt savā pagalmā. Atkal Rīgas satiksme,kur tiek tērēti Rīgas milijoni, smuki, bet neefektīvi un diemžēlsliktāk kā bija.

Tieši šobrīd šīs iebrauktuves tiek pārbūvētas tā, lai vietējiem iedzīvotājiem būtu ērtāka iebraukšana savā īpašumā.

 

0 Komentāri
Inline Feedbacks
View all comments

Aktualitātes