“Rīta Svītā” viesojās Solvita Kabakova, kura iepazīstināja ar “Digital 2016”!
Ikdienā, kas sastāv no mazām, ierastām darbībām un ko bieži vien dēvējam par pelēko ikdienu, mēs tikai ar laiku attopamies, ka krāsu dzīvei piešķir – vērtības, ko izvēlamies, mēs paši (personības), mūsu mērķi un sasniegumi.
Tāpat ir arī biznesā. Mārketings ir kā pelēkā ikdiena – daudz ierastu darbību, pašsaprotamu notikumu vai visiem zināmu likumu, kas noteikti ir jāizpilda. Tagad un tūlīt rezultāts nav īsti izmērāms un redzams. Lai nepazaudētu biznesa un dzīves garšu, ir nepieciešamas krāsas. Zīmols iedod krāsu.
Veiksmīga mārketinga pamatā ir zīmola spēks un tā saturs.
Kā to izmantot un attīstīt digitālajā vidē?