Par aktuālo Rīgā (06.10.)

Par aktuālo Rīgā (06.10.)

2016. gada 10. oktobris
Uzdod savu jautājumu šeit

#1702 pacients 2016-09-20 15:34:46

Kādēļ tiek izzāģēts mežs aiz Gaiļezera slimnīcas un kas to dara? Paskatoties pa logu tik ik pa laikam kāds koks notrīc un apgāžas. Vai šie darbi ir saskaņoti ar pašvaldību?

SIA “Rīgas meži” vēlas nomierināt iedzīvotājus un informē, ka mežā starp Hipokrāta, Juglas un Malienas ielām notiek plānota meža kopšanas cirte. Tās laikā tiek izcirsti bojātie, slimību skartie, sausie un augšanā atpalikušie koki, kā arī mežs tiek retināts, tādējādi palielinot augšanas platību paliekošajiem kokiem. Visi minētie darbi ir saskaņoti ar Valsts meža dienestu.

 

#1701 Aina 2016-09-20 13:25:59

Kad tiek plānota 64. vidusskolas sākumskolas klašu pārcelšana uz telpām Burtnieku ielā?

Ēkai Burtnieku ielā 34, kur tiks pārcelta Rīgas 64.vidusskolas sākumskola, patlaban notiek darbu apjomu un citas dokumentācijas izstrāde konkursa izsludināšanai (plānojam izsludināt oktobra mēnesī). Ēkai būs vērienīgi būvdarbi, kur tiks iekļauti gan visas ēkas renovācijas darbi, gan esošās teritorijas labiekārtošanas darbi. Darbus tiek plānots pabeigt 2017.gadā.

 

#1700 Eva 2016-09-20 11:38:53

Labdien! Gribēju uzzināt kad tiks iedarbināti lifti pie Vanšu tilta? Vizuāli tie gatavi izskatījās jau pirms mēneša, bet kā stāv aptīti ar plēvi tā stāv un nekāda kustība nenotiek.

Patlaban tiek veikti pēdējie saskaņojumi, lai parakstītu būvdarbu pieņemšanas un nodošanas aktu un atklātu gājējiem ērto liftu pie Vanšu tilta. Tuvākajā laikā tie uzsāks savu darbību.

 

#1699 Atis Jakubovs 2016-09-18 07:00:35

Es vēl līdz šim brīdim nesaprotu kāpēc Brīvības ielas remonta darbu laikā, bija jāremontē arī Juglas iela? Līdz ar to tika likvidēta iespēja normāli izbraukt no Rīgas Ziemeļvidzemes virzienā. Un vai tiešām arī nākotnē tiks plānoti ielu remontdarbi nerēķinoties ar apbraucamajiem ceļiem?

Darbi šādi tika organizēti, jo pērn AS “Rīgas siltums” Juglas ielā izbūvēja siltumtrasi .  Ņemot vērā, ka minētie darbi iekavējās,  ielā pēc darbiem tika atstāts pagaidu segums un seguma atjaunošanu pārcēla uz 2016. gadu. Diemžēl, tā sakrita ar Brīvības ielas remontu. Šoreiz jāatzīst, ka remontdarbus varēja organizēt nedaudz savādāk, par ko arī attiecīgā amatpersona jau saņēmusi visbargāko sodu – atlaišanu.

Tomēr vēlamies atzīmēt, ka pilsētās jebkurā gadījumā ir jārēķinās ar situāciju, ka tiklīdz tiek uzsākti nozīmīgas maģistrālās ielas remontdarbi, satiksme būtiski palēninās.

 

#1698 Mr. 21 2016-09-15 09:47:32

1. Gar Maskavas ielu 266/4 līdz 266/6 vienā pusē ir uzstādīta zīme apstāties un stāvēt aizliegts ar papildzīmi no 10-17:00. Vajag vēl vienu papildzīmi tikai darba dienās!!! Jo strādnieki un Mēra elektorāts grib izgulēties. 2. Gar to pašu ielu vajag gājēju ietvi līdz Daugavas promenādei! 9.0 m platā sarkanā līnija to ļauj, kaut iespējams ietve varētu nesanākt atbilstoši noteikumiem. 3. Regulējamo krustojumu Maskavas ielā pirms iebrauktuves uz Maskavas 266/4 vajadzētu pārbūvēt pret šo iebrauktuvi. Citādi sanāk kaut kāds neloģisks asimetrisks krustojums un lai tiktu centra virzienā jābrauc apgriezties līdz TC Dole. Vai vismaz pagaidām sakārtot to krustojumu tā lai iespējams veikt kreiso pagriezienu uz centru. Tam būtu nepieciešams uz Maskavas ielas uzstādīt luksoforu par informāciju par pretējā braukšanas virziena luksofora signālu, noņemt zīmi iebraukt aizliegts, savilkt horizontālos apzīmējumus un no iebrauktuves noņemt zīmi griezties pa labi. 4. Kādēļ gar Maskavas 266/3 labojot ielu kabatu auto novietošanai nebija iespējams uzbūvēt pilnā garumā?

1. Informējam, ka brauktuvē gar Maskavas ielu 266 k-4, k-5 un k-6 līdz Daugavai ceļa zīmes Nr.326 „Apstāties aizliegts” un papildzīmes Nr.827 „Darbības laiks” tika uzstādītas pēc SIA “Rīgas namu pārvaldnieks” lūguma to pamatojot ar nepieciešamību veikt apsaimniekošanas darbus (atkritumu konteineru izvešanu). Tikai saņemot iesniegumu no SIA “Rīgas namu pārvaldnieks” ar norādi, ka brīvdienās atkritumu izvešana netiek veikta, Rīgas domes Satiksmes departaments var veikt satiksmes organizācijas izmaiņas, pārskatot papildplāksnē norādīto informāciju, tādēļ, lai veiktu nepieciešamās izmaiņas mājas iedzīvotājiem jālemj par šādu nepieciešamību un jāvēršas pie mājas pārvaldnieka.

2. Vienkārši piebūvēt ietvi brauktuvei atbilstoši visiem valstī būvniecību regulējošajiem normatīvajiem aktiem un standartiem nav iespējams. Lai ierīkotu ietvi no Maskavas ielas līdz promenādei, jāizstrādā ielas pārbūves būvprojekts  ar visu infrastruktūru – lietusūdens kanalizāciju un ietvi.  Šobrīd finanšu līdzekļi tiek novirzīti prioritāru projektu īstenošanai, – Eiropas Savienības līdzfinansēto ielu būvniecības projektu īstenošanai, uzsākto maģistrālo ielu izbūves projektu pabeigšanai, kā arī sabiedriski nozīmīgu ielu (ar būtisku gājēju, transportlīdzekļu intensitāti, sabiedriskā transporta kustību u.tml.) rekonstrukcijai vai izbūvei. Pie tam, ņemot vērā, ka šī teritorija ir privātīpašums (īpašnieks fiziska persona), ietves izbūve iespējama tikai saskaņojot ar zemes īpašnieku vai atsavinot minēto teritoriju.

3. Minētā krustojumu nav plānots pārbūvēt vai pielāgot dzīvojamā rajona piebraucamajiem ceļiem. Šādi pagriezieni ir izveidoti vēsturiski un papildināt brauktuvi vēl ar regulējamiem krustojumiem šajā vietā nebūtu lietderīgi. Turklāt viena luksofora objekta izmaksas ir no 10  līdz pat 100 tūkstoši, kas nozīmē, ka pilsētai ir rūpīgi jāizvērtē katra šāda objekta uzstādīšanas lietderība un uzstādīšanas secība.

4. Brauktuve pie Maskavas ielas 266/3 tika atjaunota esošajos gabarītos, jo ar zemes īpašnieku netika panākta vienošanās par iespējamiem paplašinājumiem.

 

#1697 Ginters 2016-09-14 13:27:17

Paldies par jau izveidotajiem veloceļiem! Neskatoties uz visiem fēleriem, kopumā prieks redzēt, ka velo ceļu daudzums pieaug un gan jau ar K.Barona ielu beigās viss būs OK. Šajā sakarā man 2 jautājumi. Ir dzirdēts, ka remontēs Čaka ielu, vai tur ar būs kāda velojosla? Ietve taču ir gana plata! Tā kā VEF tilts priekš velo ir superneērts un bīstams un cik zināms tuvākajā laikā nekādas alterrnatīvas netiek piedāvāts, vai nevar Zemitāna tiltam sabiedriskā joslu uztaisīt priekš velo un sabiedriskā, jo trrolejbuss jau nebrauc tik bieži, bet segums labs.

Velo infrastruktūra pilsētā ar katru gadu tiek uzlabota un paplašināta un šo tendenci plānots saglabāt arī nākotnē.

Čaka ielas renovācijas projektā uz šo brīdi vēl tiek meklēts optimālākais risinājums. Tas saistīts ar nepieciešamību visas komunikācijas pārnest zem ietvēm un to, ka velobiedrība ir apstrīdējusi ielas būvprojekta ieceri, jo vēlas uz brauktuves redzēt velo infrastruktūru, kas būvprojetkta iecerē netika paredzēta.  Uz šo brīdi Barona ielas velojosla ir labākā alternatīva braukšanai pa Brīvības un Čaka ielu, tādēļ aicinām izmantot šo ielu.

Zemitānu pārvadam abos virzienos sabiedriskā transporta josla izveidota 4.5 m plata, tas nozīmē, ka pa šo joslu var pārvietoties velobraucēji un tādēļ arī aicinām izmantot Zemitānu pārvada sabiedriskā transporta joslu, lai šķērsotu dzelzceļu. Uz šo brīdi šī ir labākā alternatīva VEF tiltam.

0 Komentāri
Inline Feedbacks
View all comments

Aktualitātes