Par aktuālo Rīgā (29.03.)

Par aktuālo Rīgā (29.03.)

2018. gada 29. marts

Uzdod savu jautājumu šeit

#2162 Ilze Krūmiņa 2018-03-01 19:33:21
Katru dienu braucu pa Graudu ielu, no rīta un vakaros lieli sastrēgumi, tā kā neskatoties uz ielas šaurumu nav aizlieguma braukt ar smagām virs trīs tonnām smagajām mašīnām ielas redzamība ir slikta, par ko liecina vakardienas gandrīz nelaimes gadījums uz gājēju pāreja , kur smagās mašīnas šoferis pēdējā brīdī ieraudzīja mazu bērnu kurš šķērsoja gājēju pāreju, laimīgas sagadīšanās dēļ smagā mašīna šo bērnu neskāra, lai izvairītos no šādām situācijām un, ņemot vērā jūsu pirms vēlēšanu doto solījumu, kad beidzot turpināsies Dienvidu tilta trešās kārtas izbūve līdz Jelgavas šosejai, un kad beidzot tiks uzstādītas zīmes, kas neļauj satiksmi pa Graudu ielu smagajām mašīnām?

Ar mērķi atvieglot uzņēmējdarbības apstākļus Rīgas maģistrālajās ielās un uz tiltiem kopš 2008.gada, atbilstoši Rīgas pilsētas izpilddirektora rīkojumam, kravu transporta satiksmes ierobežojumi tika atcelti vai mainīti to ierobežošanas laiki. Situācija būtiski uzlabosies pēc Rīgas centra apvedceļu izbūves darbu pabeigšanas. Informējam, ka šogad tiks uzsākta Skultes pārvada, Austrumu maģistrālēs iztrūkstošā posma, kā arī Zemgales maģistrālā satiksmes mezgla (Dienvidu tilta 4.kārta) izbūves darbi, tie noslēgsies 2020.gada nogalē.

 

#2161 Ivars 2018-02-26 15:52:05
Ikdienā pārvietojos vairāk gar Brīvības gatvi posām no Alfas uz Juglu. Uz gājēju un velo celiņa sāls ir sagāzts tādos kvantumos, ka paliek neomulīgi. Šoreiz nediskutēsim par to, kāds ir labākais veids ar ko ziemā kaisīt ietves, bet ja to dara ar sāli tad ne tādos apjomos, lai visa ietve būtu balta ar sāls graudiem! Mērenības sajūtai ir jābūt tomēr. vai ir kādi standarti cik tad tas sāls ir jāber uz ietvēm vai katrs to dara pēc saviem ieskatiem?

Sāls izkausē sniegu (ledu), izveidojot šķīdumus ar zemu sasalšanas temperatūru, ja tā daudzums šķīdumā ir no 5%. Atkarībā no nokrišņu veida un to intensitātes sāls uz brauktuves veido brīvus vai saistītus šķīdumus. Sāls iedarbības rezultātā tiek sarauta saite, kas izveidojusies starp segumu un sniegu vai ledu un novājināta ledus kārtas mehāniskā struktūra, turpmāk segums paliek tīrs transporta kustības vai sniega tīrītāju darbības ietekmē. Gadījumos ar mazu satiksmi vai posmos, kur netiek nodrošināta virsmas ūdeņu novadīšana, šķīdumi paliek uz ceļa un pēc reaģenta atšķaidīšanas līdz mazaktīvām koncentrācijām pastāv risks atkārtotai apledojuma izveidošanai. Sāls kaisīšana prasa pareizu uz teoriju un uz reģionālo praksi balstītu dozēšanu. Atkarībā no satiksmes intensitātes un laika apstākļiem Latvijas apstākļos jāizkaisa 5 – 50g sāls uz 1m²

 

#2160 Rango 2018-02-23 10:38:22
Labdien! Vecmīlgrāvī, Laivinieku ielā ir uzbūvēts jauns naftas termināls. Pirms būvēšanas procesa, presē norisinājās reklāmas kampaņa, kur teica, ka Laivinieku iela beigsies ar tiltu, kas savienos Mangaļsalu ar Vecmīlgrāvi. Tas tiks uzbūvēts par naftas termināla īpašnieka naudu. Autobusa maršruta garums tādā veidā ievērojami samazinātos. Vecāķu rajonā vairs neiebrauktu kravas auto. Lūdzu komentārus par šo jautājumu.

• Šī brīža attīstības plānos šāds infrastruktūras projekts nav paredzēts, tāpat nav arī informācijas, ka kādam no termināliem būtu iecere ko tādu realizēt. Sazinoties arī ar pašu naftas terminālu, kas varētu būt pieminētais jautājumā – arī viņi par šo neko nezināja teikt.
• Rīgas domes Satiksmes departaments informē, ka tilta celtniecības iecere ir apturēta un tuvāko desmitu gadu plānos nav. Šī iemesla dēļ, ir pāragri runāt par izmaiņām 24.autobusa maršrutā.

 

#2159 Adrians 2018-02-22 23:50:34
Kā tiek aprēķināta sabiedriskā transporta rentabilitāte? Nupat tika paziņot, ka 6.tramvaja maršruts tiks slēgts, jo neesot rentabls. Kā viņš var būt rentabls, ja iet 1 reizi stundā?

Rentabilitāte šajā gadījumā nav tīri vērsta uz klasisko ekonomisko jēdzienu, kas nosaka izmaksu attiecību pret izdevumiem, bet gan uz šo pieprasījumu, ko veido sabiedriskā transporta lietotāji un to apjoms. Jāņem vērā, ka Ausekļa ielas savienojums K.Barona ielai tika saglabāts ar 11.tramvaja maršrutu un liela daļa pasažieru izmanto šī maršruta pakalpojumus, kas uzrādīja labus rezultātus.

 

#2158 Vasja 2018-02-22 18:41:16
Vai ir plānots tuvākajā laikā mainīt satiksmes organizāciju Starta ielas posmā no Lēdmanes ielas līdz Gustava Zemgala Gatvei. Starta iela ir pārvērtusies par apkārtējo biroju un rūpnīcu darbinieku stāvvietu, kur nav iespējams samainīties divām automašīnām. īpaši aktuāli tas ir no rītiem, kad pa Ropažu -> Lēdmanes ielu -> Starta ielu brauc daudzi autobraucēji un pa starta ielu pretējā virzienā nav iespējams pārvietoties. Apkārtējo māju iedzīvotāji, jau ir pieņēmuši radikālus līdzekļus zālāju izbraukātājiem novietojot savas mājas priekšā pamatīgus betona bluķus. 2. Kad beidzot kāds sāks reāli izvērtēt reklāmas stabu izvietošanu ielas malās, lai tie neaizsegtu redzamību izbraucot no pagalmiem uz maģistrālām ielām. Pagaidām no RDSD esam saņēmuši tikai formālu atrakstīšanos, ka problēma nav konstatēta un viss atbilst prasībām.

1. Rīgas domes Satiksmes departaments secina, ka jautājums attiecas uz Bērzpils ielu posmā no Gustava Zemgala gatves līdz Lēdmanes ielai.
Rīgas domes Satiksmes departamenta 2018.gada darbu plānā ir iekļauta ceļa zīmju Nr.326 “Apstāties aizliegts” uzstādīšana abās Bērzpils ielas pusēs posmā no Gustava Zemgala gatves satiksmes pārvada līdz Lēdmanes ielai.
2. Reklāmas stabus saskaņo balstoties uz Ministru kabineta noteikumiem Nr. 402 “Noteikumi par reklāmas objektu vai informācijas objektu izvietošanu gar ceļiem, kā arī kārtību, kādā saskaņojama reklāmas objektu vai informācijas objektu izvietošana”. Visas prasības un standarti tiek ņemti vērā.
Papildus tam, Rīgas domes Satiksmes Departamenta speciālisti pārliecinājās, ka iepriekšminētais reklāmas stends neaizšķērso redzamības brīvlauku izbraucot no minētās izbrauktuves.

 

0 Komentāri
Inline Feedbacks
View all comments

Aktualitātes