#2244 Liene 2018-05-14 14:14:35
Labdien, Jautājums ir par bez nosaukuma ielu, kas savieno Salaspils ielu (uzreiz aiz trolejbusa pieturas) un Rītupes ielu pie mājas Nr.3. Līdz šim šī iela bija lietojama, lai no trolejbusa izkāpušie varētu doties mājās pa īsāko ceļu, taču nu jau vairākus mēnešus tā ir aiztaisīta ar sētu, jo iebrucis asfalts? Nesen tam pievienojās arī smilšu kaudzes krāvums. Cik ilgi vilksies remonts? Pašlaik cilvēki mēģina laipot pa šauru spraugu gar sētu vai ir spiesti iet apkārt mājām. 56°55’55.5″N 24°10’07.8″E, 56.932095, 24.168829
Abām zemesgabala īpašniecēm ir nosūtīts atzinums, kurā Rīgas pilsētas Būvvalde lūdz līdz 15.06.2018. sniegt viedokli par teritorijā veiktajiem būvdarbiem un izveidojušos situāciju.
#2243 Jānis 2018-05-11 16:03:39
Sveiki. Kad tiks salabotas Vanšu tilta kāpnes? Nav ērti pārvietoties. Lifts nešķiet drošs.
Līgums par Vanšu tilta kāpņu atjaunošanas būvprojekta izstrādāšanu tika noslēgts maija 1.nedēļā. Projektētāji jau strādā. Būvprojekta izstrādāšanas pabeigšana plānota augusta beigās – septembra sākumā. Pēc tam nekavējoši tiks izsludināts iepirkums kāpņu atjaunošanai. Pēc līguma noslēgšanas 2018.gada rudenī tiks uzsākta kāpņu atjaunošana. Būvdarbus plānots pabeigt 2018.gadā.
Esošo liftu izmantošana ir droša, ja lifts tiek pareizi izmantots (atbilstoši liftā uzstādītajai instrukcijai).
#2242 Pauls 2018-05-11 08:35:04
Labrīt. Skolas ielā (starp Lāčplēša un Dzirnavu ielu) ir ieklāta skaista un ērta ietve (bruģakments), bet nav skaidrs, kāpēc pēc katriem 5-10 metriem ir atstātas iedobes. Citās ielās, es redzēju, ka šādas iedobes tiek pārklātas ar režģi. Šajā ielā nav. Tas tā ir plānots vai remontdarbi vēl nav pabeigti?
Iedobes par kurām runā klausītājs, ir lietus ūdens teknes, kas uztver lietus ūdeni no blakus esošo ēku lietus ūdens caurulēm. Šajā ielas posmā ir izvēlēts šāds lietus ūdens tekņu risinājums – bez režģa, bet iebūvējot betona teknes. Nav plānots veikt šo tekņu pārbūvi.
#2241 Ziedonis 2018-05-10 21:31:49
Labdien! Piedāvāju izvērtēt priekšlikumu uzlabot velobraucēju drošību Valdemāra/Kalnciema ielas posmā uz Vanšu tilta un Ķīpsalā. tur kā zināms satiksmes ātrums ir palielināts (70). Un ir divas riteņbraucējiem ļoti bīstamas vietas, ja tie pārvietojas pa brauktuvi – abas nobrauktuves uz Ķīpsalu. Lielās ātruma starpības dēļ risks nogriežoties nobrauktuvē notriekt paralēli braucošo riteņbraucēju ir ļoti liels. Ierosinu ierobežot velosatiksmi pa brauktuvi minētajā posmā. Tai nevajadzētu būt problēmai, jo velosatiksmei ir paredzēts aprīkots ietve/veloceļš turpat aiz barjeras. Brauktuvē jāuzstāda zīme “tikai autosatiksmei”. Tikai un vienīgi rūpējoties par velobraucēju drošību.
Rīgas domes Satiksmes departaments uzsācis Vanšu tilta pārbūves projekta izstrādi, kurā tiks pārskatīta satiksmes organizācija gan uz tilta, gan tā nobrauktuvēm. Līdz Vanšu tilta pārbūves uzsākšanai visiem ceļu satiksmes dalībniekiem ir jābrauc ievērojot Ceļu satiksmes noteikumus.
#2240 Sarmīte 2018-05-10 18:33:10
Labdien! Ļoti nepievilcīgs skats ir vērojams Mežaparkā, ezera galvenajā pludmalē, Ostas ielas galā. Īpaši pie laivu piestātnes – bardaks. Vai tiešām nevar to savest kārtībā?
#2239 Elita Benzīns 2018-05-10 16:52:04
Veloceliņš-virziens Vanšu tilts-Ķīpsala (Ķīpsalas peldbaseina pusē) – Vēlams turpināt veloceliņa marķējumu posmā no pārejas līdz Daugavgrīvas ielai, ar sadalījumu: Gājēji/Velobraucēji. Pārlieku daudz “telefonos sēņojošu” gājēju nekoordinēti pārvietojas t/c Olimpija virzienā! Mēs no Pārdaugavas!
Dalīto gājēju un velosipēdu ceļu minētajā vietā nav iespējams ierīkot, jo ietves platums ir pārāk mazs. Minētajā vietā gan gājējiem, gan velosipēdistiem jāpārvietojas respektējot vienam otru.
#2238 Dāgs 2018-05-10 13:27:57
Sveiki. Kāpēc tik slikti no ielām tiek tīrītas smiltis, netiek tīrītas zīmes? Ielas būtu jātīra noteiktās dienās katru mēnesi, ne tikai reizi gadā pēc ziemas. Ļoti bēdīgi izskatās tilti, aizsargbarjeras, ceļa zīmes. Vēja laikā rodas daudz putekļu. Gadījumā, ja traucē automašīnas, novietojiet ceļa zīmes ar informāciju, kurās dienās aizliegts stāvēt (bet tikai vienā ielas pusē nevis abās uzreiz), kamēr tiek veikta tīrīšana.
Smilšu novākšana 1.un 2.klases ielās ir pabeigta. Tālāk tiks uzsākta regulāra šo ielu brauktuvju tīrīšana – 2 līdz 5 reizes nedēļā.
3.kategorijas ielas pieejamā finansējuma ietvaros tiek tīrītas pakāpeniski visas vasaras garumā. Tur procesu apgrūtina stāvoši auto.
(1.uzturēšanas klase – atbilstoši Rīgas teritorijas izmantošanas un apbūves noteikumu klasifikācijai – visas B un C kategorijas ielas, kā arī tās D un E kategoriju ielas vai to posmi, pa kuriem kursē sabiedriskais transports, Vecrīgas (teritorija starp11.novembra krastmalu, Krišjāņa Valdemāra ielu, Aspazijas bulvāri un Zigfrīda Annas Meierovica bulvāri) ielas, u.c.; 2.uzturēšanas klase – atbilstoši Rīgas teritorijas izmantošanas un apbūves noteikumu klasifikācijai visas pārējās D kategorijas ielas vai to posmi, kuri neietilpst 1.uzturēšanas klasē, kā arī tās E kategorijas ielas vai to posmi, kuros vidējā satiksmes intensitāte ir 1000 un vairāk transportlīdzekļu diennaktī.)
Lai novāktu smiltis no ielu tekņu zonām tiek izmantotas zīmes, kas aizliedz stāvēt ielas malā, bet diemžēl autovadītāji šis zīmes neievēro, neskatoties uz uzliktajiem sodiem.