Piektdien 18.00 raidījumā Ar dziesmu par dzīvi dzirdēsiet Paula Timrota sarunu ar aktuālās Latvijas mūzikas aizkadra cilvēku, skaņu režisoru Gati Zaķi.
Savu jautājumu ētera viesim uzdod zemāk, komentāru sadaļā.
Sound Division savulaik iegādājās analogo 2 collu lentes, 24
celiņu magnetofonu no Šveices,„STUDER A800” ar DOLBY SR sistēmu, kurš
pirmsdigitālās ēras laikā bija visaugstākais tehnoloģiskais sasniegums šajā
nozarē visā mūzikas ierakstu vēsturē. Vai ir nācies to izmantot? Kādos
projektos?
AGr
8 gadi
Kas Jums ierakstu sesiju laikā, neatkarīgi kurā studijā, ir bijis vissvarīgākais – perfekta tehniska kārtība, komforts, vai labs noskaņojums starp mūziķiem?
saulesmeita
8 gadi
ja nav noslēpums, tad ko tagad dara bijušie grupas Mundane biedri Kristaps, Dagnis, Fjodors un Tavs brālis Mārtiņš?
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
Sound Division savulaik iegādājās analogo 2 collu lentes, 24
celiņu magnetofonu no Šveices,„STUDER A800” ar DOLBY SR sistēmu, kurš
pirmsdigitālās ēras laikā bija visaugstākais tehnoloģiskais sasniegums šajā
nozarē visā mūzikas ierakstu vēsturē. Vai ir nācies to izmantot? Kādos
projektos?
Kas Jums ierakstu sesiju laikā, neatkarīgi kurā studijā, ir bijis vissvarīgākais – perfekta tehniska kārtība, komforts, vai labs noskaņojums starp mūziķiem?
ja nav noslēpums, tad ko tagad dara bijušie grupas Mundane biedri Kristaps, Dagnis, Fjodors un Tavs brālis Mārtiņš?