Pabeigti būvdarbi Vidzemes šosejas (A2) posmā no Melturiem līdz Rīdzenei (77,24.–88,10. km). Tie bija vieni no apjomīgākajiem valsts ceļu tīklā pēdējo divu gadu laikā.
Visā posmā pārbūvēta ceļa segas konstrukcija, izveidojot salizturīgo slāni, šķembu pamatu un asfaltbetona segumu trīs kārtās. Vairākās vietās vājas nestspējas grunts norakta un aizstāta ar uzbēruma grunti. Posmā arī sakārtota ūdens atvade no ceļa – izrakti grāvji, atjaunotas un pārbūvētas 58 caurtekas. Veikta nogāžu nostiprināšana ar augu zemi vai ar ģeosintētiskiem materiāliem un šķembām. Atjaunotas autobusu pieturvietas un stāvlaukuma segums pie Melturu kafejnīcas, kā arī visā posmā uzstādīts jauns ceļu aprīkojums, ieklāti horizontālie apzīmējumi.
A2 ceļa 82,10. kilometrā atjaunota 1859. gadā uzbūvētā Lejasgrāvja caurteka, saglabājot tās vēsturisko veidolu. Uz Vidzemes šosejas tagad ir pārbūvētas visas trīs vēsturiskās caurtekas, kas tapušas 19. gadsimta vidū, reizē ar autoceļu Rīga–Pleskava. Tās bija veidotas kā ķieģeļu mūra velves ar kaltu granīta bloku balstiem, un visām ir saglabāts vēsturiskais veidols.
Būvdarbus veica piegādātāju apvienība ACBR-SB par līgumcenu 15 607 090 eiro (ar PVN). Būvuzraudzību nodrošina SIA Būvju profesionālā uzraudzība. Pārbūves projekta autors – SIA Projekts EAE.
Projektu ”Novadu balss” finansē Mediju atbalsta fonds no Latvijas valsts budžeta līdzekļiem.
Par sagatavoto saturu atbild laikraksts ”Auseklis”.