Dārzeņu pārstrādes uzņēmums Dimdiņi publiskojis jaunu zīmola vizuālo identitāti. Rebrendings simbolizē uzņēmuma attīstību, kā arī apņemšanos doties zaļākā virzienā.
2023. gadā Dimdiņi uzstādīja saules paneļus, kā arī jaunas, Skandināvijā izstrādātas tehnoloģijas notekūdeņu attīrīšanas iekārtas, tā samazinot ietekmi uz vidi un veicinot zaļās enerģijas izmantošanu. Modernizācija turpinās un tajā plānots ieguldīt vēl vismaz 2 000 000 eiro nākamajos divos gados.
Jaunajā identitātē galvenā krāsa ir violeta, kas atspoguļo inovāciju, radošumu un unikālu pieeju pārtikas ražošanā, vienlaikus izceļot Dimdiņu apņemšanos nodrošināt svaigus un kvalitatīvus produktus ar izcilu garšu.
Vizuālās identitātes un modernizācijas prezentācija notika Patriotu nedēļā Rīgā, Galerijā Centrs. Tās laikā viesi izbaudīja uzkodas, kas gatavotas no Dimdiņu produktiem.
Projektu ”Novadu balss” finansē Mediju atbalsta fonds no Latvijas valsts budžeta līdzekļiem.
Par sagatavoto saturu atbild laikraksts ”Auseklis”.