Rallija pilots Mārtiņš Sesks raidījumā “Vakara sporta stunda” pastāsta par tuvojošos treniņprocesu Somijā, tālākajiem sezonas notikumiem – Eiropas un pasaules čempionātiem, kā arī jauno mašīnu, ar kuru startēs pirmajā posmā. “Autorallijā par šo līmeni augstāk mēs nekur nevaram uzlēkt,” rezumē Sesks.
“Kādam arī jāstrādā,” par komandas biedru stūrmani Renāru Franci smejas Sesks, kamēr pats viesojas raidījumā, “Renārs gatavojas treniņnometnei – stūrmaņiem jau visiem papīriem, dokumentiem, stenogrammām jābūt sazīmētām, jo tagad pēc treniņnometnes mums sākas tāds kārtīgs četru sacensību maratons divu mēnešu laikā.” Pēc treniņnomentes Somijā kopā ar “Toyota” komandu paredzēts doties uz Eiropas čempionāta posmu Zviedrijā.
Sesks atzīst, ka, skatoties uz sezonu šobrīd, kopumā no trīs sacensībām šajā gadā nevienu tā īsti nav sanācis nobraukt normāli. “Katrā ir kaut kādi savi apstākļi, kaut kas atgadās, bet tas jau laikam ir sports. Nevar būt tā, ka, iespējams, kā mēs paši runājām, pagājušajā sezonā bija kaut kādas reizes, kad mums tā veiksmīte uzspīdēja uz priekšu, kā teikt, kredītā, tagad mēs atdodam to parādu,” teic pilots.
Savukārt par komandas auto Sesks norāda, ka tās ir vairākas – pamatbraucējiem ir divas sacensību mašīnas sezonā, kas ir praktiski gatavas sacensībām visu laiku, tad atsevišķi ir treniņu jeb testa mašīnas. “Tā kā es pieslēdzos no pussezonas dažiem posmiem, šobrīd mūsu sacensību mašīna tikai tiek būvēta, ar kuru mēs startēsim šajos divos posmos, un tā būs gatava tikai pirms šī te pirmā posma Polijā. Līdz šim, cik esam pabraukuši un cik arī mums būs pirmie treniņi, tad tos mēs brauksim ar šo te saucamo testa mašīnu,” viņš stāsta.
Jaunā māšīna tiek būvēta no nulles. Tomēr, vai nav satraukums, ka auto varētu būt kāda “bērnu slimība”, Sesks atbild: “Gribētos domāt, ka tādu nav šajā līmenī, jo atkal, ja mēs tā runājam, tad autorallijā par šo līmeni augstāk mēs nekur nevaram uzlēkt – par laimi vai diemžēl mēs esam tagad nonākuši tur, kur lielākā daļa autosportistu sapņo nokļūt. Tagad tas mūsu darbs ir performēt, un tas pats arī no komandas puses – viņiem ir jāperformē visu laiku, viņiem šīs te kļūdas arī nepiedodās.”