Noslēdzies nozares Baltic Brand Forum and Awards 2024 pētījums, kurā noskaidroti mīlētākie zīmoli Latvijā un Baltijā. Šī gada laureātu vidū Sigulda izcīnījusi līdera pozīciju pilsētu reitingā un ieguvusi Mīlētākās pilsētas titulu jau piekto reizi.
Brand Capital 2024. gada pētījumā Sigulda atzīta par mīlētāko pilsētu Baltijā Latvijas iedzīvotāju vērtējumā ar 36%. Otrajā pozīcijā palika Tallina (35,5%), trešajā – Liepāja (32,6%), ceturtajā – Rīga (32,3%) un piektajā – Ventspils (31,1%). Ar zīmolu un saukli Sigulda aizrauj pilsēta piesaistījusi Latvijas iedzīvotāju simpātijas, apliecinot savu pievilcību kā tūrisma, kultūras un dzīvesstila galamērķis.
Pētījuma finālisti noskaidroti, pamatojoties uz Baltijas zīmolu un dzīvesstila pētījumu Brand Capital, ko veica viens no lielākajiem tirgus izpētes datu vācējiem Eiropā – kompānija Norstat. Šogad pētījumā piedalījās vairāk nekā 3000 Baltijas valstu iedzīvotāju. Viņi atbildēja uz teju 300 jautājumiem par dzīvesstilu un attieksmi, tā ļaujot izzināt patērētāju viedokļus par aptuveni 600 zīmoliem Baltijā.
Pirmo reizi Latvijā mīlētākās pilsētas titulu Sigulda ieguva 2018. gadā un līderpozīciju saglabāja līdz 2021. gadam. 2022. gadā Sigulda piekāpās Ventspilij, bet pērn šo novērtējumu atdeva Tallinai.
Projektu ”Novadu balss” finansē Mediju atbalsta fonds no Latvijas valsts budžeta līdzekļiem.
Par sagatavoto saturu atbild laikraksts ”Auseklis”.